پورتال basiratdoran

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال basiratdoran


سپاهان درب
تهیه ساندویچ 67 متری در مکزیک+تصاویر
برندگان جشنواره «آوای ایرانی» معرفی شدند
رسیدگی مجدد به پرونده پزشکی «کیارستمی»

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دولت ایتالیا ضمن اعلام این خبر که ورود مهاجران به این کشور از دریا طی سال جاری میلادی یک چهارم افزایش داشته است از شرکای خود در اتحادیه اروپا که از پذیرش سهم خود در توافق پناهجویان خودداری می‌کنند، انتقاد کرد.

عبدالعزیز بن سعود که از سوی پادشاه عربستان به سمت وزیر کشور منصوب شده است، جوان‌ترین وزیر کشور در تاریخ این کشور به شمار می‌رود.

نخست وزیر ایتالیا از سیاست جدید دولت آمریکا در قبال کوبا مبنی بر لغو بخش‌هایی از توافق سال ۲۰۱۶ واشنگتن و هاوانا انتقاد کرد.

رئیس فراکسیون سبزها در پارلمان اروپا با توجه به موج بحران‌ها در این اتحادیه اصلاحات فوری را ضروری دانسته و انتقاد شدیدی به هزینه‌های بالای تسلیحات در این اتحادیه وارد کرد.

فیات 124 اسپایدر یک خودرو کروکی از شرکت فیات است که بر اساس فیات اصلی که در دهه 60 ارائه شده بود ساخته شده است. سقف این خودرو کروکی را بسیار راحت و با یک دست می‌توان باز کرد اما به واسطه کوچکی آن ورود و خروج از ماشین کمی زحمت اضافی دارد.

معارضان سوری مدعی شدند که ارتش سوریه از ظهر امروز به مدت ۴۸ ساعت در شهر درعا آتش‌بس اعلام کرده است.

نخست وزیر بلژیک امروز (شنبه) اعلام کرد که کشورش مشارکت نیروهای خود در عملیات نظامی ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا علیه داعش در عراق و سوریه را تا پایان سال میلادی جاری تمدید کرده است.

خبرگزاری‌های روسیه به نقل از سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه این کشور امروز (دوشنبه) گزارش دادند که وی تاکید کرده آمریکا باید به تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد و از دست زدن به اقدامات یکجانبه در این کشور اجتناب کند.

اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام لغو توافق این کشور با کوبا که در دولت باراک اوباما حاصل شده بود، انتقاد شدید ونزوئلا و پرو را به دنبال داشته است.

نیروهای ارتش سوریه به عملیات‌شان علیه عناصر داعش در البادیه سوریه ادامه داده و توانستند به دستاوردهای مهمی دست یابند به طوریکه کنترل منطقه حفاظت شده "التلیله" در حومه شرقی پالمیرا را به دست گرفتند.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/